دلنوشته ها...!!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم

تمام می شود

بالاخره تمام می شود!!!

$$@@@@@@@@$$ 

گـاهــی نـدانـسـتهـ از یــک نـفـر بـتی درســت مــیـکـنـی

آنــقـدر بـزرگ کـهـ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کـاری بـر نـمـی آیـد

 

$$@@@@@@@@$$

 

گاهـ دلتنگـــــ میـــ شومــــ دلتنـگتـــــر از تمامـــ دلتنگـیـــــ ها

حسرتــــــــ ها را میــــ شمارمــــــ

و باختنــــ هـا

و صدایــــ شکستنــــ  را

 نمیدانمــــ منــــ کدامینــ امید را ناامید کردمــــ

و کدامــ خواهشـــ را نشنیدمــــ

و بهـ کدامــ دلتنگیـــ خندیدمـــ

کهـ چنینـــ دلتنگـمـــ

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

مهربانيت را به دستی ببخش ؛ که می دانی با او خواهی ماند

وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد !!!

 

$$@@@@@@@@$$

 

به "سگ" استخون بدی

دورت میگرده

واست دم تکون میده !!!

من به تـو "دل " داده بودم  لعنتــــی !!! 

 

$$@@@@@@@@$$

 

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل:چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی:

نه،هیچی

 

$$@@@@@@@@$$

 

گاهــی باید نباشــی...تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه

 اون وقته که میفهمی بایـد همیشه با کی باشی

 

$$@@@@@@@@$$

 

دلم تنگ شده

برای وقتی كه می گفتی :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه

براي بودنت

شايدم لبخند خودم

دلم برای همه چيز تنگ شده جز

نبودنت

 

 

$$@@@@@@@@$$

 

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

آهای جماعت

میشود کمکم کنید؟؟؟

شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

رمانتیک

 

$$@@@@@@@@$$

 

این روزها تلخ می گذرد،دستم می لرزد از توصیفی!

همین بس که:

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی،مثل خودکشی است،با تیغِ کُند.

 

$$@@@@@@@@$$

 

کلاغ جان!

قصه من به سر رسید

سوار شو!

تو را هم تا خانه ات می رسانم

 

$$@@@@@@@@$$

 

همی گویی غمش را در دل نگهدار

نصیحت گو! نمی گویی دلت کو؟

 

$$@@@@@@@@$$

 

به ما گذشت نیک و بد،اما تو روزگار

فکری به حال خویش کن،این روزگار نیست

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

به نسل های بعد بگویید

که نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز

نسل ما خود پیاز بود

که هر که ما رو دید گریه کرد

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

اﯾﻨﺠﺎ ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺍﺕ ﺁﺏ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﺪ!

ﻗﺎﺿﯽ ﺟﯿﺮﻩ ﺑﻨﺪﯼ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ!

آنچه نقد است فقط جان توست،ﮐﻪ ﻗﺴﻂ ﺑﻨﺪﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ!!!

 

$$@@@@@@@@$$

 

از دنیـــای ِ واقــعـی و نــامــردیــاش !!

پنــــاه آوردیــــم بــه دنیــای ِ مـجــازی!!

غــافـل از این کــه،آســمون،هـــمون آسـمونــه

 

$$@@@@@@@@$$

 

سعی نکن متفاوت باشی!

فقط "خوب باش"

خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است

 

$$@@@@@@@@$$

 

کارمـان به جایـی رسیده که طوری بایـد دلتنگ شویم

که به کسـی بـــرنخـورد !!

 

$$@@@@@@@@$$

 

وقتی داریم به یکی فکر میکنیم نیست کنارمون!

وقتی میاد کنارمون باشه

دیگه بهش فکر نمیکنیم!

آحرش نفهمیدم زمان چیو حل میکنه؟

 

$$@@@@@@@@$$

 

از عذاب بی تو بودن،در سکوت خود خرابم

دوری از صورت ماهت،هر نفس میده عذابم

خاطرات با تو بودن شب و روز میاد بخوابم

اینه آخرین کلامم ،بخدا بی تو خرابم

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست.

اما

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

دلم تنگ است برای کسی که نمی داند

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد

پس بگذار که نداند بی او تنهایم

دور میمانم که نزدیک بماند

 

$$@@@@@@@@$$

 

حـقـیـقـت دارد !

کافـی ست چـمدان هــایـت را ببندی

تـا حاضـر شــونـد ، هـمه

بـرای ِ از یــاد بــُردنـت !

آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ،زودتــــر !!!

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

وامانده امــــ که تا بهـ کجـا میتـوانــــــ گریختـــــــ

از اینــــ همیشهـ ها کهـ ندارند باورمــــ

حالــــ مـــرا نپرســـــ کهـ هنجارها مــــرا

مجبـور می کنند بگویمـــ کهـ بهتــرمــــ

 

$$@@@@@@@@$$

 

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد

شاید بیشتر از تمـام داشتـه هایش- دوست می دارد

حالا ببین اگر خودش، غـرورش را بـه خـاطـر تـو، نادیده بگیرد،

چه قدر دوســتت دارد !

و این را بِفهـــم آدمیــزاد !

 

$$@@@@@@@@$$

 

بعضیـــــ زخـمـــــ ها هسـتـــــــ كهـ هـر روز بـايـد روشونو باز كنیــــ

و نمـکـــــ بپـاشیــــــــ

تـا يـادتــــــــ نــرهـ كهـ سـراغــ بعضـیـــــ آدمــا

نبـايـد رفــتــــــ ، نـبـايـد!!!

 

$$@@@@@@@@$$

 

می گوید: کلمات گــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند

این روزها "دوستت دارم" ها دیگر قلب کسی را به تپش وا نمیدارد!

و گونه کسی را سرخ نمیکند! 

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

می گویم: مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکرار است!

تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!

یکی دیروز و یکی فردا

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛

بلکه انسان مجموعه ای است

از آنچه که هنوز ندارد،اما می تواند داشته باشد

 

$$@@@@@@@@$$

 

دوره، دوره آدم هایی ست که همخواب هم می شوند

ولی هرگز خواب هم را نمی بینند

 

$$@@@@@@@@$$

 

اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد

باور محال بودنش را عوض کن

 

$$@@@@@@@@$$

 

برنده می گوید مشکل است، اما ممکن

و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل

 

$$@@@@@@@@$$

 

زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست،همیشه باور داشته باش

لایق بهترین هایی

 

$$@@@@@@@@$$ 

 

زندگی یعنی:

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد،مردن

 

 




:: موضوعات مرتبط: $M$ , ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 10 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com